Aktuálně:

čtvrtek 13. října 2016

ABSURDISTÁN

Chtěl jsem se uložit k zimnímu spánku, ale nejde to. 
Nejprve stručně dosavadní výsledky insolvenčního řízení – 229 věřitelů, přihlášené pohledávky za cca 41 mil Kč, popřeny pohledávky za cca 9  mil. Kč,  soupis majetku dlužnice nezveřejněn.. Hrubé urážky jednotlivých věřitelů ve vyjádřeních dlužnice. Dlužnice se obává o svůj život a její zdravotní stav se stále prudce zhoršuje. Pravomocná soudní rozhodnutí jsou nesprávná, dlužnice před notářem podepisovala uznání svých dluhů v tísni a dluhy vlastně neexistují. A samozřejmě – žádné tepláky, jak mnozí z vás předpokládali. 

Co vy na to ???

Jsem jenom obyčejný, otrlý  bazilich, ale tady je něco moc špatně.

7 komentářů:

  1. TAK TO JE DOBRÝ A JEDE DÁL, MOHLA BY SOUTĚŽIT O PODVODNICI ROKU ALE PROSTĚ TO UMÍ CO NAPLAT.
    JINAK SE DÍVEJTE V PONDĚLÍ 17.10.2016 NA ČERNÉ OVCE.

    OdpovědětVymazat
  2. Nebojte se, brzy na ní dojde.Vlastně na ní už došlo.jen to dlouho trvá.

    OdpovědětVymazat
  3. Nic jiného bývalá jednatelka neumí. Jen sprostě lhát, každého napadat, volat na všechny policii.
    Že by se jí přitížilo z tíživého svědomí? To určitě ne.
    Že by se za své zlodějiny poškozeným omluvila? To opět nikdo nemůže od takového člověka čekat.

    OdpovědětVymazat
  4. Agresivní mstivá psychopatka.

    OdpovědětVymazat
  5. A co takhle žaloba na stát, který neučinil nic? To se neřeší?

    OdpovědětVymazat
  6. Ta tlustá prase a ten dům je dobrý cíl A... A...
    That fatty pig and house is good target A... A...

    OdpovědětVymazat
  7. Muj pribeh je s neuveritelnym koncem.
    Na dovolenou jsem vzal rodinu parkrat.
    1.Orea Hotels - krachnul po pul roce.
    2. Fischer - Kanary, krachnul po pul roce.
    3. Iamtraveling - Turecko, krachlo po pul roce.
    4. JachtyPlachty - Chorvatsko jachta - krachnul po pul roce, jeste jsem dluznou castku 500 Eur po pul roce kulisackych vyjednavani ziskal zpet. (jako je bych mel zajem o plavbu dalsi .. ale az po vyrovnani...)

    No a u Diamond jsem chtel objednat transatlantik za cca 150 tisic v roce 2015/9.
    No ale do toho se vmontala aukce a tak jsem za ty penize koupil vydrazenou vec s tim, ze poplujeme dalsi rok.
    Jsem rad ,ze jsem na tu aukci sel a ze jsem ji vyhral ;-)) ta vec sice nyni prekazi, ale neprodam ji, je to pamatka na velkou kliku ;-)
    Od te doby jsem zvolil radeji obytne auto a vse zarizuji sam.

    OdpovědětVymazat