Aktuálně:

čtvrtek 8. srpna 2019

CESTUJEME S AMBIEROU

Katka napsala na Baziliščí blog, snad se na mě nebude zlobit. Přečtěte si to :

Dobrý den, mám humorný zážitek s paní Kopeckou. Naši (mamka+přítel a
strejda+přítelkyně) byli teď v Kambodži, kterou jim zařídila
„zaměstnankyně“ cestovky Ambiera paní Kopecká a samozřejmě byli problémy už
od začátku. V prvním hotelu neměli zaplacený jeden pokoj, tak mě psali a
prosili mě, abych zavolala do cestovky já. Se zlou jsem pořídila. Obvinila
mě, že jsem anonym, po které jdou už tři roky a že vás už vyřešili a že
zaplatím za poškození dobrého jména cestovly 10 milionu a že to dá na
kriminálku atd. No vůbec mě nechtěla poslouchat. Paní na mě jako zdravotní
sestru působí jako dost psychicky labílní osoba a nebo trpí schizofrenii.
No po nátlaku pokoj zaplatila. V druhém hotelu stejný problém, ale ten
zjistili dva dny před odjezdem. Tak se sní spojili, ona po nátlaku dala
číslo karty a byl klid do dne před odjezdem, kdy opět na recepci zjistili,
že na účte té karty nejsou peníze. To už nasraní volali a ta zase začala tu
svoji oblíbenou písničku. Že kdo si je najal, že jsou mafie a že se začíná
bát, že jí můj manžel vyhrožoval smrtí a určitě spoluoracujeme s panem
Benešem a že srbsko-česká mafie (manžel je chorvat jenom pro informaci) a
že přítel od mamky je debil a práskla mu telefonem. Nakonec to museli
zaplatit oni. Poslední tři dny byli ještě v Bankoku a ten si museli platit
oni. Jinak měli letě z Vídně nějakou lepší společností a po nátlaku na ní,
když ještě dva dny před odletem neměli letenky, jim poslala emailem letenky
na snad tu nejlevnější aerolinku z Ukrajiny a museli letět z
Prahy-Kyjev-Bankog.
Ty letenky překousli.
Ale zpět k tomu co bylo po návratu. Strejda platil ty hotely a tak jí psal
email. Ona mu zpětně volala, že do tří dnů mů ma poslat reklamaci, plus k
tomu přiložit veškeré doklady o zaplacení. Jinak prý ze zákona po třech
dnech nemá nárok na reklamaci. 😂
Vše udělal a čekal na nějakou odpoveď. Mezitím jsem dala na fcb veřejně
upozornění na její nekalé praktiky a moje mamka taky. A to najednou začala
komunikovat. Všem čtyřem volala jak blázen a jediný kdo to občas zvedl, byl
mamčin přítel. No ten si vyslechl. To co mluvila ona, to neuslyšíte aniv
nejhorším pajzlu. Že mamka je pi... On je hajz. I na mě atd. Pak volala
mamce, že pokud tu recenzi nestáhne, tak peníze nevrátí. Tak to udělala a
napsala jí, že je smazáno a že do 24 hodin ať jsou peníze na účtě. Ty
samozřejmě nepřišly, ale poslala mamce sms, že podá trestní oznámení na mě
i manžela, že jí hrozíme smrtí 🤣.
Tak jsem sdílela další negativní recenzi, ať ví, že já se ji nebojím.
Poslala jsem to i do televize, kde to předali do redakce a ti mě kontaktují.
No tak to strejda s přítelkyní předali advokátce a najednou to šlo. Peníze
vrátila, ale potom strejdu emailem informovala, že já stále pokračuji v
trestném činu, když šířím lživé informace a že to budou řešit žalobou a
trestním oznámením. No stále stejná pohádka.
Já jsi teď píšu ještě dvěmi, které podvedla (možná vás některá i
kontaktovala) a bavily jsme se o vás a chceme se přidat k boji proti
cestovce Ambiera = pí. Kopecké = pí. Jelínkové
Na fcb si můžete dohledat moje recenze, které jsou ji trnem v oku.
Budu ráda za Vaši spolupráci
S pozdravem 
Katka Batinić z Brna

batinic.katka@gmail.com

5 komentářů:

  1. Děkuji moc za sdílení,konečně je někde vidět nějaká odezva mojí snahy. Na fcb se snažím vkládat varování, kde to jde, ale většinou mi příspěvek neodsouhlasí, protože je to podle slov správců „vážné obvinění, které mám dát na policii a čoi. Ale jak jsem psala u pana Milana v článku, tak policii už tam má několik oznámení, ale nezmůžou nic a ČOI taky ne. No stejný způsob jak u DT. Tak se snažím psát aspoň recenze, kde to jde a pokud tím aspoň zachráním jednoho člověka od podvodných praktik této agentury v zastoupení pí. Kopeckou/Novotnou (ale ve zkutečnosti víme koho myslím), tak je to pro mě výhra. Ale klidně ať na mě podá paní Kopecká trestní oznámení, aspoň se uvidíme osobně u soudu a tam se pak uvidí kdo je kdo. 😉 Tímto ji i tady zdravím (beztak si to tu všechno čte 🤣

    OdpovědětVymazat
  2. Otrlý zákazník Bazilisek psala jsem Vám zprávu na messenger . Byla bych moc rada kdybych se s Vámi mohla zkontaktovat . Prosím .. Popr.muj e-mail: n.vavrickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den

    já jsme již popsal cely podobný odvodný příběh na nás https://ambiera.blogspot.com/
    dne úterý 15. ledna 2019
    s názvem textu :
    AMBIERA s.r.o Plzeň Cestovní Agentura s velmi zvláštními přístupy a postupy k zákazníkovi...!!!

    Kamil

    Další zklamaný NEcestovatel s CA Ambiera z Plzně

    můj email : canada@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Potvrzuji vše popsané, bohužel jsem si tyto informace o CA Ambiera a Tereze Kopecké nezjistil dříve, takže jsem stejně jako výše zmiňované případy naletěl (a se mnou dalších 10 lidí ) . Trestní oznámení již také chystám a v případě zájmu ochotně podrobně popíši a doložím náš případ.
    Mail: Jaroslav.svatek@rl.cz

    OdpovědětVymazat
  5. podívejte se kruh se uzavírá na usneseni PČR o Ambieře a podvodné zlodějce Kopecké na https://www.facebook.com/groups/ambiera.cz

    OdpovědětVymazat