Aktuálně:

středa 3. února 2016

Diamond Travel? Nikdy!!!

V prosinci 2014 jsem absolvovala zájezd s touto cestovkou lodí Divina Velká karibská cesta, měla jsem jednolůžkovou kajutu s balkonem,delegátka Monika se o nás starala celou cestu z Prahy, na lodi organizovala výlety při zastávkách na ostrovech a letěla s námi i domů. Sešli jsme se bezvadná parta, s některými si dodnes voláme. Prostě dovolená snů!
V roce 2015 jsem se v srpnu přihlásila na zájezd do Brazilie, zaplatila jsem zálohu a těšila,že v listopadu odcestuji.Místo jednolůžkové kajuty mi bylo nabídnuto ubytování s delegátkou, což jsem uvítala. Doplatila jsem cenu zájezdu, pojištění a sbalila si kufr a týden před odjezdem jsem denně volala do cestovky a stále mě ujišťovali, že mi pokyny na cestu,voucher a letenky posílají. Dva dny před odletem jsem se dozvěděla,že zájezd zrušili a nabídli mi cestu Po stopách pirátů z Karibiku do střední Ameriky. Odlet byl za několik dní, byl o něco kratší a levnější, balkonovou kajutu a výlety jsem měla přislíbené a rozdíl ceny mi měli zaslat po návratu.3 dny před odletem přišel voucher, kajutu jsem měla vnitřní a ještě s fiktivní spolubydlící, odlet nebyl z Prahy, ale z Vídně, kam jsem cestovali autobusem.V Miami na nás nikdo nečekal, do hotelu jsme díky delegátce z jiné cestovky dorazili taxíkem.Žádné výlety jsem domluvené neměla,takže jsem si je zaplatila, protože delegát pan Omelka se nemohl celou plavbu dovolat do cestovky. Bylo nás celkem 70 cestujících a na cestu domů jsme byli rozděleni do mnoha skupinek přes různé destinace. Na letišti jsme byli už v 8.30, já jsem letěla sama přes Řím do Vídně ve 20.50 místního času. Pan delegát zůstal na lodi a poslal SMS, že na nás bude čekat autobus ve Vídni mezi 16 až 17 hod. Moje letadlo mělo přistát v 17.20,ale kamarádi mi slíbili,že řidiče zadrží a počkají na mně. Celou cestu mi pochodovaly nervy, ale počkali na mně a v celém autobuse do Prahy nás jelo pouze pět! Svoje zážitky jsem volala druhý den do Diamondu, opět mi řekli,že rozdíl ceny mi posílají a tak jsem čekala a najednou jsem zjistila v hodnocení cestovek, že zájezd do Brazílie se konal.Na můj mail mi cestovka odepsala,že jsem nejela proto,že jsem  odmítla doplatit jednolůžkovou kajutu.To mě naštvalo a napsala jsem do hodnocení cestovek velice slušný článek. Nastalo rodeo - výhrůžky, křik, sprostá slova ze strany paní R.J a ing.Nov., noční telefonáty, nikdy v životě jsem takové jednání nezažila. Bohužel jsem těžce
onemocněla(nezvratně jsem oslepla na levé oko),takže se mi život otočil naruby, svých peněz jsem se nedočkala, bude mi 68 let,ale s madam R.J budu bojovat co mi síly stačí, protože takový člověk do společnosti slušných lidí nepatří!!!!!

S pozdravem
Diamond Travel?Nikdy!!! | bobrevik@seznam.cz

2 komentáře:

  1. Dobry den,
    precetl jsem si vas komentar a je mi z toho vseho uz spatne od zaludku. Na jake lzi a podvody jeste Jelinkova prijde! Bez jakehokoliv svedomi si sve obeti vetsinou vybira ze starsich rocniku a doufa, ze tito starsi lide nebudou mit odvahu a znalost se branit. Ma ale velkou smulu! Nekteri z nas umime s Internetem zachazet a budeme ji pronasledovat vsude, kam se da! A to i v cizich jazycich! Bojujte a nedejte se!

    OdpovědětVymazat
  2. Zrůdné jednání, takové zrůdy nepatří mezi lidi.

    OdpovědětVymazat