Aktuálně:

pátek 15. dubna 2016

PRO TOHO, KDO MI NABÍZÍ TEN "OPRAVDOVÝ TRHÁK"

Na Vaši nabídku jsem obratem odpověděl a požádal jsem vás, abyste mi napsal důvod vašeho jednání.  Jsem chudý Bazilišek, tudíž nějakou finanční odměnu za vaši snahu, prosím, nečekejte. Jestli opravdu chcete pomoci oškubaným zákazníkům, pak se mi ozvěte. Proč se mi jenom zdá, že to všechno zase sepsal JUDr. Král ?? Anebo se mýlím ???
 
klidné spaní všem přispivatelům  na tenhle blog  přeje uběhaný, ovšem stále otrlejší Bazilišek

6 komentářů:

  1. Žádné finanční odměny ani nic podobného za me materiály nepozaduji. Jen chci vědět, že přijdou do správných rukou. Protože nechápu o jakém Královi píšete a upřímně ani mě to nezajímá chci poskytnout jen moje materiály někomu kdo s nimi dobře naloži! V případě vašeho zájmu vám sem do dalšího příspěvku napisu mě tel.číslo a můžeme se domluvit na dalším postupu. Tesim se na vaši odpoved.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak tomu nevěřím , to upřímně vždycky říkala p. Jelínková když jí nějaká plavba chuděře nevyšla. Tutovka je to JUDr. KRÁL.Nevěřím jí ani pozdrav.

      Vymazat
    2. Jak myslíte nutit vás rozhodně nebudu. Po vašich odpovědích jsem rád, že jsem zde nic z mých materiálů nezveřejnil.

      Vymazat
  2. To ani nemusíte paní Jelínková máme vás přečtenou.

    OdpovědětVymazat
  3. Bazilišku, jsi chytrý. Není třeba více rozebírat.

    OdpovědětVymazat