Aktuálně:

úterý 26. ledna 2016

S Diamond travel nikdy více!

Pekný deň všetkým,
opäť po určitej dobe Vás chcem informovať pre nás o najhoršej CK s akou sme kedy prišli do kontaktu. Náš ,,príbeh,, s touto CK som už spomínala v minulosti.
Len v skratke a v rýchlosti. V 03/2015 sme si objednali a zaplatili 50%
zálohy na cestu do Karibiku v termíne od 11.1. do 21.1.2016. V 11/2016 sme
v riadnom termíne splatnosti
uhradili aj druhých 50% platby a tešili sa na dovolenku až do chvíle, kedy
som prosila o zaslanie voucherov na plavbu. Čo sa udialo po mojej žiadosti
som už opisovala.
ALE: ak si pani Jelínková myslela, že keď nám naše peniaze nevráti a rok
plánovanú dovolenku nám prekazí, tak bola na strááášne veľkom omyle.
Našťasie ešte stále existujú seriózne CK, ktoré sa o svojich klientov
príkladne starajú a poskytujú servis na vysokej úrovni. A práve u takejto
CK sme si túto istú plavbu opäť zakúpili a spokojne a v klude aj odišli. CK
Diamond Travel sa má čo učiť .
A prečo to píšem ? Práve preto, aby som Vám priblížila a hlavne upozornila
všetkých , ktorí by chceli s touto CK niekam odísť, aby si to strašne dobre
premysleli.
Čerešničkou na torte bolo, že sme sa na tejto konkrétnej plavbe, kde sme my
boli okradnutí a podvedení stretli so skupinkou ludí s CK Diamond Travel.
Inak sme to aj očakávali. A vrcholom všetkého bolo, že za naše peniaze a
peniaze aj Vás všetkých ostatných podvedených si túto plavbu užíval aj
synáčik pani Jelínkovej s priateľkou. No nie je im dobre ????????? Asi
dostal darček od maminky k Vianociam.
Takto robí CK Diamond Travel. Zhrábne peniaze, zvalí vinu na nás všetkých
podvedených a rodina je v klídku a užíva si. A klame, klame, klame. A
odcestujú len tí, ktorí majú sakra šťastie a nevedia ani ako.
Počkám si dokedy ešte.
Ano takto som to vnímala ja - ja čo som poctivo do poslednej koruny a načas
všetko zaplatila, ja čo som im poslala druhých 50% 11.11.2015 pod
podmienkou, že ak to hned doplatím
rezervujú nám ešte jednu kajutu pre nášho syna. Nerezervovali nič - ani
nám, ani pre nášho syna. A to mám aj písomne potvrdené od MSC. Za celých 9
mesiacov nám nikdy nič nerezervovali. Stále sa pýtam ako je toto vôbec
možné ???? Načo potom boli použité naše peniaze ???? A doteraz ich nemám
vrátené !!!!!!!!
Môžem Vám povedať, že sme mali možnosť sa na plavbe stretnúť s ľudmi, ktorí
boli v skupine s CK DiamontTravel a povedali nám - NIKDY VIAC !!!! Dôvody
tu rozpisovať nebudem
tie sa časom objavia na sociálnych sieťach určite od konkrétnych ľudí.
Taktiež sme mali možnosť vidieť ako ,,Morský Vlk,, na ich stretnutiach
ponúka naďalej ďalšie plavby, usmieva sa
na všetkých a vôbec netuší, že okrem nás sa na tejto plavbe plavilo ďalších
x ľudí, ktorých táto CK podviedla a dlží im peniaze.
To je HNUS - inak to nazvať neviem.
Dokonca sme boli svedkom, kedy to niektorí podvedení, ktorí videli priamo
na mieste - prezentácie CK Diamond Travel a nevydržali to ako sa tam
odohralo ,, krásne,, divadlo a
opäť sa predviedol syn pani Jelínkovej ako arogantne, drzo a nevhodne
reagoval na všetkých ostatných. Ľudia to majú zdokumentované, takže je len
otázka času, kedy sa to dostane von ako sa hovorí.
No pravda sa zle počúva.
Napriek tejto zlej skúsenosti s touto CK určite neplánujeme ukončiť
dovolenky tohto typu - práve naopak - už teraz plánujeme kam pôjdeme
nabudúce. A som zvedavá dokedy budeme
stretávať ludí so skupinkou s CK Diamond Travel. O našej zlej voľbe s touto
CK sme informovali aj priamo spoločnosť MSC a jej praktikách. A samozrejme
budeme upozorňovať aj naďalej ostatných, aby dobre zvážili komu zveria
SVOJE ušetrené a poctivo zarobené peniaze na svoju vysnívanú dovolenku.
Sama som zvedavá, kedy povolia nervy niekomu nabudúce a výmena názorov
priamo na palube lodi sa neskončí len slovnými výmenami názorov.

S pozdravem
S Diamond travel nikdy více | regasisi@gmail.com

Žádné komentáře:

Okomentovat