Aktuálně:

úterý 26. ledna 2016

TAKY JSTE ZAPLATILI A NEČETLI ??

Děkuji všem za jejich příspěvky do diskuze.  Píšou sem, dá se řící, stálí zákazní Diamond Travel, kterých si tahle firma vůbec neváží a ještě je připravila o peníze. Ale jsem bazilišek a tak se ptám, přečetli jste si něco o Diamond Travel na internetu, než jste si zaplatili vybranou okružní plavbu ? Anebo jste se spoléhali na své předchozí dobré zkušenosti  a pak vám zbyly jenom oči pro pláč? A co společně můžeme udělat pro to, aby se co nejvíc lidí dozvědělo, jací  „ šmejdi“  stále „podnikají“,tj. okrádají zákazníky na českém trhu.
Těším se na vaše názory.

Určitě něco vymyslíme  
Otrlý Bazilišek

4 komentáře:

  1. Mate pravdu, ze si ma clovek nejdrive prohlednout reference a pak jednat.Ja jsem si take reference neprecetla, jelikoz me 3 kolegyne z prace s Diamond Travel nekolikrat odcestovaly. Tak jsem to brala za bernou minci a ejhle, dopadla jsem jako vsichni podvedeni, se sbalenym kufrem a doma na zadku!

    OdpovědětVymazat
  2. Mate pravdu, ze si ma clovek nejdrive prohlednout reference a pak jednat.Ja jsem si take reference neprecetla, jelikoz me 3 kolegyne z prace s Diamond Travel nekolikrat odcestovaly. Tak jsem to brala za bernou minci a ejhle, dopadla jsem jako vsichni podvedeni, se sbalenym kufrem a doma na zadku!

    OdpovědětVymazat
  3. Je to hrozná kráva to jsem fak ještě neviděla dofám že jí zakon dostihne.

    OdpovědětVymazat
  4. Je nejvyšší čas podat hromadný Návrh na zahájení insolvenčního řízení. Dávám dohromady e-maily podvedených, atd... AK

    OdpovědětVymazat